PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Tesco ze względu na koronawirus wyłącza połowę kas samoobsługowych w sklepach

Autor: dlahandlu.pl 26 marca 2020 11:03

Tesco zdecydowało o wyłączeniu połowy kas samoobsługowych w swoich sklepach w celu zachowania bezpiecznej odległości między klientami i pracownikami sieci.

Firma zmieniła również niektóre zasady obsługi kas samoobsługowych przez pracowników.

- Ponieważ obecna sytuacja, wymaga zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa podczas obsługi klientów na kasach ASCO, informujemy, że w sytuacji, gdy Doradca Klienta/Asystent ASCO jest w stanie określić zdalnie wiek kupującego alkohol, bez konieczności sprawdzenia dowodu osobistego, może dokonać akceptacji wieku klienta na konsoli RAP i nie podchodzić w tym celu do kasy. W sytuacji, gdy ocena wieku klienta nie jest możliwa, pracownik jest zobowiązany podejść do klienta i zachowując bezpieczną odległość 1,5 m poprosić klienta o okazanie dokumentu potwierdzającego jego wiek, a następnie zatwierdzić transakcję na kasie lub na konsoli RAP nadal zachowując bezpieczną odległość - czytamy w stanowisku sieci w odpowiedzi na postulaty związkowców.

Ponadto firma przygotowała zalecenia dla pracowników obsługujących zamówienia internetowe: podczas obsługi terminala i pobierania płatności - używanie rękawiczek; dezynfekcja terminala poprzez przecieranie płynem antybakteryjnym; używanie płatności BLIK; po przybyciu pod dom klienta dostawca telefonicznie informuje klienta, że jest pod jego domem i chciałby przeprowadzić dostawę bezkontaktowo przez zamknięte drzwi; dostawca na podstawie oferty informuje o zamiennikach i klient na podstawie telefonicznej informacji podejmuje decyzje; jeśli zamówienie było złożone przed 14/03 i klient ma płatność kartą przy drzwiach transakcję należy przeprowadzić najlepiej poprzez blik; płatność za zakupy złożone po 14.03 można realizować tylko online; zakupy należy zostawić (najlepiej pod drzwiami domu/mieszkania) zapakowane w torby tak, aby nie zostały zniszczone; z odległości dostawca obserwuje czy zakupy zostały odebrane przez klienta; jeśli jednak dostawa musi przebiegać przy „otwartych drzwiach” domu klienta w trakcie obsługi klienta należy zachować bezpieczną odległość (zalecana jest odległość ok. 2 m); przy płatności „przy drzwiach” wykorzystujemy płatność w formie BLIK; ograniczyć czas przebywania na terenie klienta do maksymalnie 15 minut; po obsłudze klienta należy pamiętać aby zdezynfekować lub umyć ręce.

Sieć informuje, że dodatkowo została podjęta decyzja o rozpoczęciu procesu rekrutacji w celu wzmocnienia zespołów sklepowych jak i dostawców, z uwagi na wysoki wzrost poziomu zainteresowania tym sposobem zakupów. Rekrutacja przyniosła bardzo dobre rezultaty.

Tesco podjęło również decyzję o zmianie godzin otwarcia wybranych sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Pracownica 2020-03-30 15:38:33

    Kiedy Tesco skruci godziny pracy w Garwolinie

  • Miki z fabryki 2020-03-29 16:28:44

    Od kiedy? Ja pracuje w tesco i wszystkie kasy asco hulaja az milo! Pytanie jak zamkna asco to skad wezma kasjerki jak na etacie w sklepie jest 3 osoby. Znow lgarsto brytyjskich zlodziei.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6281
Ilość aktualnych ofert: 510261

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.