Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tetra Pak w kampanii promuje zrównoważone opakowania na żywność

Ruszyła druga odsłona kampanii Tetra Pak „Wybierz naturę. Wybierz karton”. W zeszłorocznej edycji firma ogłosiła swój cel stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność na świecie. Teraz prezentuje między innymi związane z tym postępy, najważniejsze innowacje oraz współprace.
Reklama

Jednym z kluczowych celów Tetra Pak jest stworzenie opakowania, które będzie w całości wykonane z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu, w pełni nadające się do recyklingu i neutralne klimatycznie. Od momentu ogłoszenia tego ambitnego celu w 2021 r., marka dokonała znaczących inwestycji i wprowadziła istotne innowacje także na polskim rynku.

Wśród działań, które w ostatnich miesiącach przybliżyły Tetra Pak do stworzenia neutralnego klimatycznie opakowania, jest m.in. inwestycja Tetra Pak i Stora Enso w wielkoskalową linię do rozwłókniania kartonów w Ostrołęce, która pozwoli trzykrotnie zwiększyć recykling kartonów po żywności. Firma jest też liderem w zakresie wprowadzania innowacji odpowiadających na dyrektywę Single Use Plastics, m.in. nakrętek przymocowanych do opakowań, które zapobiegają zanieczyszczaniu środowiska naturalnego.

W centrum tegorocznej edycji kampanii są: projektowanie opakowań pod kątem recyklingu, działania zgodne z zasadami gospodarki cyrkularnej, zwiększenie wykorzystania surowców pochodzenia roślinnego i pochodzących z recyklingu, wdrażanie zrównoważonych systemów zamknięć oraz istotna rola koalicji branżowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum