Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

The Balvenie z nową kampanią. Flagowym produktem single malt

Kampanii The Makers towarzyszy premiera nowej pozycji w portfolio marki: szesnastoletniej whisky The Balvenie French Oak. Nowość to single malt wykończony w beczkach, w których wcześniej przechowywane było wino z francuskich winnic Charentes. Jest to pierwsze The Balvenie, które jest ‘finiszowane’ w beczkach z francuskiego dębu.
Reklama

Projekt kampanii The Makers przynależy do szkockiej firmy The Balvenie, która samodzielnue uprawia jęczmień, ma własną słodownię a także utrzymuje na miejscu kotlarza oraz zespół bednarzy.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum