Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

The House of Cheese powstanie w Blue City

The House of Cheese celuje w prestiżowe adresy. Za miesiąc fromażeria w nowym koncepcie połączonym z tapas barem otworzy się w Blue City. - Trzy kolejne lokalizacje w najlepszych warszawskich galeriach uruchomimy w przyszłym roku. Nie wykluczamy również biurowców. Mamy już propozycję od dewelopera, który buduje duży kompleks – zapowiada twórca marki Piotr Cichocki.
Reklama

W Blue City przy okazji zakupy sera klienci będą mogli napić się wina oraz zamówić przekąski: deskę serów, wędlinę, oliwki. Stylistycznie wnętrze nawiązuje do staroangielskich i starofrancuskich wzorców. Lokal liczy 110 mkw. i mieści się przy fontannie. Do zakupów będzie zachęcać serowarka z koszem pełnym kanapek, która będzie się przechadzać po biurowcach Blue City. Z kolei w Galerii Mokotów sklep działa od 8 sierpnia. W kolejnych warszawskich galeriach w przyszłym roku powstaną 60-metrowe lokale przeznaczone tylko na delikatesy, bez tapas baru.

Statystycznie z ulicy do sklepu wchodzi co 20 klient, który za 25 zł kupuje bagietkę i żółty ser. Tymczasem w galerii handlowej paragonów jest znacznie więcej i średnia cena koszyka też jest bardzo wysoka - tłumaczy Piotr Cichocki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.