Tomasz Jakubiak ponownie w kampanii linii Tarczyński Naturalnie

15 stycznia ruszyła kolejna fala kampanii reklamowej linii Tarczyński Naturalnie. Widzowie w telewizyjnych pasmach reklamowych zobaczyć mogą spot z flagowym produktem linii Naturalnie – parówkami 100 proc. z szynki oraz ambasadora marki Tomasza Jakubiaka, który do mądrego odżywiania inspirować będzie widzów programu Pytanie na Śniadanie oraz cyklu filmów „Naturalne poranki” na popularnym serwisie You Tube.
W drugiej już odsłonie kampanii, której premiera miała miejsce we wrześniu 2020 roku, producent znowu postawił na spot telewizyjny Alles dobre, Alles naturalne!. 30-sekundowy materiał video, w którym przebywający w Alpach Polacy polecają rodzinie Bawarczyków parówki z linii Tarczyński Naturalnie, ponownie zobaczyć można w największych kanałach telewizyjnych w Polsce.
Działania mediowe objęły także telewizję śniadaniową. W weekendowych wydaniach Pytania na Śniadanie zobaczymy ambasadora marki – Tomasza Jakubiaka, a także gości specjalnych, którzy odwiedzą ciekawe miejsca w Polsce i na antenie przygotowywać będą apetyczne potrawy z produktów linii Tarczyński Naturalnie bez konserwantów.
Za nami pierwsze z wejść telewizyjnych, które 31 stycznia zrealizowane zostało spod schroniska Głodówka w Tatrach. W kolejnych odcinkach naturalne posiłki przyrządzane będą m.in. w Zamku Ogrodzieniec, Jakuszycach czy na Gubałówce.
Pytanie na Śniadanie nie jest jedynym miejscem, w którym możemy zobaczyć Tomka Jakubiaka zaangażowanego w przyrządzanie unikalnych dań. Ambasador marki Tarczyński regularnie pojawia się na firmowym kanale You Tube, gdzie gotuje w towarzystwie znanych gwiazd, sportowców i influencerów. U jego boku stanęła już m.in. Zosia Ślotała, Mamagerka, czy Jacek Wszół z Panthers Wrocław.

- 14:11 Ekspert: Maseczki powinny być w cenach urzędowych
- 13:03 Rzecznik MŚP: Młode firmy mogą skorzystać z pomocy wz. z zamknięciem...
- 12:12 Bezobsługowy sklep Zinu Shop ruszył w Krakowie
- 10:43 W lutym możliwy lekki spadek stopy bezrobocia
- 10:40 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 16:55 AI, big data, biometria, chmura - trendy, które zyskują na znaczeniu
- Sb 15:00 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- Sb 14:01 Większość mieszkańców stolicy założyła maseczki
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 39.18 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Metalowców, 43.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Wyględów), Jana Maklakiewicza, 38.80 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.