PARTNER PORTALU

Tomasz Syller, Wasz Sklep SPAR: Ruszamy z projektem coolomatów

Autor: dlahandlu.pl, PB 17 listopada 2020 15:27

Tomasz Syller, Wasz Sklep SPAR: Ruszamy z projektem coolomatów Tomasz Syller, członek zarządu Wasz Sklep SPAR Sp. z o.o. Fot. PTWP

Zdaniem przedstawicieli spółki Wasz Sklep SPAR, pandemia spowoduje trwałe zmiany niektórych nawyków zakupowych, np. przyzwyczajenia do miejsca robienia zakupów. - Konsumenci zdecydowanie częściej robią zakupy bliżej miejsca zamieszkania, w mniejszych sklepach. To wpływa także na naszą strategię – nie będziemy rozważali otwierania formatów o powierzchni większej niż 1000 mkw. sprzedaży - mówił Tomasz Syller, członek zarządu Wasz Sklep SPAR Sp. z o.o. podczas Internetowego FRSiH.

- Konsumenci wyraźnie pokazują, że wolą dokonywać zakupów w mniejszych lokalizacjach. 1000 mkw. sprzedaży w dystrybucji artykułów spożywczych to wystarczająca powierzchnia by zaoferować najszerszą ofertę i zaspokoić gusta i potrzeby najbardziej wymagającego klienta – mówił Tomasz Syller podczas panelu „Higiena i cena, czyli czy Polacy rzeczywiście kupują inaczej?”.

Jego zdaniem, zmieni się podejście do galerii handlowych, które będą traciły na znaczeniu. - Niestety konsument raczej będzie odwracał się od galerii, będzie coraz bardziej cenił sobie komfort robienia zakupów bliżej domu. Dlatego przyglądamy się lokalizacjom w centrach handlowych i wiemy, że będziemy musieli znaleźć formułę prowadzenia obiektów zlokalizowanych w centrach handlowych. Mamy nadzieję, że właściciele centrów podejdą do tego wyrozumiale i bardzo aktywnie włączą się w utrzymanie zainteresowania klienta dużymi obiektami handlowymi – dodał.

Przedstawiciel spółki Wasz Sklep SPAR przypomniał, że przejmując aktywa po sieci Piotr i Paweł, firma  przejęła także doświadczenia tej sieci w zakresie e-commerce. - To była działalność, która osiągnęła wysoki stopień rozwoju, już kilka lat temu była to działalność nie generująca strat. My mamy doświadczenie w tym zakresie i tym się różnimy od naszych konkurentów w kanale spożywczym. Rozwijamy tą sprzedaż i dołożyliśmy dodatkowe usługi, które wydają się być oczekiwane przez konsumenta – mówił Tomasz Syller.

Wśród nowych usług wymienił click&collect. - Dziś dajemy konsumentom wybór – można przyjść do sklepu Spar, dokonać zakupów w punkcie sprzedaży, jak również złożyć zamówienie przez internet i wybrać sposób dostawy pod drzwi lub poprzez click&collect. Chcemy iść dalej i wzbogacamy ofertę by uczynić ja jeszcze bardziej elastyczną. Ruszamy z projektem coolomatów, konsument będzie mógł odebrać towar w dogodnym dla siebie momencie i będzie miał komfort, że towar jest przechowywany we właściwych warunkach. W ten sposób pokazujemy konsumentowi, że nie musi się obawiać o jakość produktów świeżych, a wydaje się, że jest to dziś jedną z głównych barier w rozwoju e-commerce żywności – dodał Tomasz Syller.

Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu, ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie tym razem odbyło się zdalnie, bez udziału publiczności, w dniach 3-4 listopada.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Analityk 2020-11-18 10:20:15

    I tak padniecie, nic tego nie zmieni.

    Na rynku w PL dla takich cieniasow nie ma miejsca

  • Bajubaju 2020-11-17 20:43:32

    Najlepiej głowę wsadzić Pan powinien do tego coolomatu. Projekt wam nie wychodzi, gotuje się!Coolomat się przyda

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7322
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,98

  • Śr

    4,34

  • Min

    3,76

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.