Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tommy Hilfiger nagradza za noszenie jego spodni

Marka modowa Tommy Hilfiger ogłosiła plany projektowe. Od wiosny 2021 r. jej ubrania będą w całości powstawać w środowisku 3D.
Reklama

Całość procesu kreowania, poprawiania projektu będzie dokonywana na cyfrowych modelach. Pozwalają one sprawdzić i zmieniać parametry ubrania bez konieczności jego fizycznego przygotowania. Ponad połowa sprzedanych ubrań z logo Tommy Hilfiger w 2018 r. była kupowana poza rynkiem amerykańskim. Ten był wcześniej dominującym w zestawieniach sprzedaży firmy odzieżowej.

O innowacjach w tej firmie można mówić na pewno od 2016 r. kiedy wprowadziła ona do swojej sprzedaży model "zobacz, kup" (ang. see now, buy). Oparty jest on o pokazy ubrań, które konsumenci mogą kupić (także online), nim modelki i modele zejdą z wybiegu. Od 2016 roku takie wydarzenia organizowano już w Nowym Jorku, Mediolanie, tak ważnym dla europejskiego rynku mody, czy w Londynie. Niebawem mają zagościć także w Paryżu.

Tommy Hilfiger w 2018 r. zaoferował klientom spodnie łączące się w standardzie Bluetooth z telefonem użytkownika. XPLORE nagradzają użytkownika za ich noszenie punktami. Odwiedzanie sklepów marki także powoduje zbieranie punktów. Są częścią programu lojalnościowego modowego giganta. Punkty można wymieniać na karty upominkowe, ubrania marki (czapki, opaski itp.), czy bilety na koncerty i wspomniane pokazy typu "zobacz, kup."

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.