Tommy Hiliger ogłasza konkurs na projekty społeczne
Frma Tommy Hilfiger ogłosiła trzecią edycję konkursu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Aplikacje można przesyłać do 8 marca 2021 r. Formularz zgłoszeniowy i dodatkowe informacje są dostępne na stronie internetowej firmy.
Frma Tommy Hilfiger ogłosiła przyjmowanie zgłoszeń do trzeciej edycji konkursu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Aplikacje można przesyłać do 8 marca 2021 r. Formularz zgłoszeniowy i dodatkowe informacje są dostępne na stronie internetowej firmy.
„Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge to konkurs dla przedsiębiorców, którzy chca działać na rzecz różnorodności i równości przemysłu mody.
Od startu inicjatywy w 2018 r. program Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge przyznał łącznie
€350,000 dofinansowania dla przedsiębiorców. Do konkursy można zgłaszać projekty poświęcone tworzeniu bardziej inkluzywnego łańcucha wartości w przemyśle mody. Wśród aplikacji
zostanie wyłonionych sześcioro finalistów, którzy będą mogli zdalnie rozwijać swoje projekty z pomocą specjalistów firmy Tommy Hilfiger i zewnętrznych ekspertów w różnych dziedzinach.
Po szkoleniu z doświadczonym trenerem prezentacji, finaliści przedstawią gotowe projekty jury i publiczności podczas światowego finału Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge na początku 2022 r.
Dodatkowe informacje są dostępne w filmie pod adresem https://vimeo.com/497336964/3207cdc68b
Pula nagród w konkursie zapewnia laureatom wiedzę i dofinansowanie niezbędne w rozwoju ich idei:
• €200,000 dzielone między laureatów i szansa na €15,000 przydzielane przez publiczność
• Roczny program mentoringowy prowadzony przez globalnych ekspertów firmy Tommy Hilfiger
• Miejsce na kursie przedsiębiorczości społecznej szkoły biznesu INSEAD
• Roczny mentoring szkoły biznesu INSEAD


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 18:00 Dzięki Inspekcji Pracy pracownicy odzyskali ponad 3,5 mln złotych
- 11:28 Mocno zdrożała kukurydza. W najbliższym czasie nie stanieje
- Sb 14:43 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 09:14 Marczuk: średnie umorzenie subwencji z Tarczy PFR 1.0 wyniesie 65 -70 proc.
- Sb 07:28 Prezes NBP: wysoki procent obrotu musi dokonywać się w gotówce
- Pt 19:58 Sanepid musiał odstąpić od kontroli resturacji działającej mimo zakazu
- Pt 17:15 Sanepid: od stycznia 6 kar na przedsiębiorców o łącznej wartości 115 tys. zł
- Pt 16:07 Pomorze idzie śladem Warmii i Mazur - nowe obostrzenia
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.