Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Too Good To Go: Polacy są gotowi na zmianę postawy wobec marnowania jedzenia

Ponad 160 partnerów, dwa miasta i prawie 11 tysięcy sprzedanych posiłków to bilans po starcie start-upu Too Good To Go w Polsce.
Reklama

Klienci działającej od początku lipca na terenie Warszawy, a od sierpnia także w Krakowie, aplikacji Too Good To Go uratowali już ponad 10 000 paczek z niesprzedanym jedzeniem. 

Na całym świecie mierzymy się z problemem marnowania żywności. Natomiast niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo jej produkcja powiązana jest z emisjami gazów cieplarnianych. Polacy wyrzucają 247 kilogramów jedzenia na osobę rocznie, a tym samym każdy z nas marnuje też aż 617,5 kg CO2, które jest każdego roku emitowane zupełnie bez sensu. Sukces aplikacji pokazuje, że Polacy są gotowi na zmianę postawy wobec marnowania jedzenia i chętnie zmieniają ją dzięki technologii. Myślę tu nie tylko o użytkownikach aplikacji, ale też naszych wspaniałych parterach, których sieć powiększa się praktycznie codziennie - powiedział Kuba Walasek, Country Manager Too Good To Go w Polsce.

Too Good To Go zrzesza Pogromców Marnowania Jedzenia (z ang. Waste Warriors) w 13 krajach, w tym, w dwóch polskich miastach. Każdego dnia użytkownicy mają możliwość uratować paczki-niespodzianki z niesprzedanym jedzeniem. W przygotowanych przez partnerów paczkach można znaleźć nie tylko dania obiadowe, ciasta, czy sushi, ale także świeże warzywa i owoce. Oprócz łączenia ludzi z miejscami, Too Good To Go prowadzi także szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną w tematach marnowania żywności oraz jej wpływu na środowisko naturalne.  

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.