Too Good To Go z akcją dotyczącą marnowania żywności i debiutuje we Wrocławiu

Aż 1/3 całej wyprodukowanej na świecie żywności nigdy nie trafia na nasze stoły. W każdej sekundzie w koszu ląduje 51 ton jedzenia, które można by było zjeść ze smakiem. Razem z nim 1/3 zasobów zużytych w produkcji tego jedzenia, jak np. wody, (której już teraz brakuje w wielu krajach, w tym w Polsce), nawozów, ludzkiej pracy czy szkodliwych gazów powstałych w wyniku produkcji, przechowywania, transportu czy przygotowania jedzenia w restauracjach.
To Good To Go rusza z edukacyjną kampanią „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”, przeciwdziałająca marnowaniu jedzenia i zwiększająca świadomość konsekwencji tego problemu. Kampanię wspierają również partnerzy Too Good To Go - Bank Żywności, Starbucks, Pizza Hut, North Fish, bp, MAKRO oraz Natura Cold Press i wielu, wielu innych właścicieli biznesów spożywczych.
Jednocześnie aplikacja ruszyła we Wrocławiu. Wśród miejsc, które dołączyły do programu Too Good To Go, znalazły się: Bar ALFA, Bistro od Kuchni, Centrum Zdrowej Diety, Ciasto i Farsz, Cukiernia Karpicko, Eko Tytka, Fashion Cafe & Bar, Kawalerka, Organic Point, Family&Friends, Sorrir, Via Romana, Warzywniak pod Bilbordem, oraz sieci: Starbucks, Pizza Hut, North Fish, Green Caffe Nero, Costa Coffee czy A. Blikle.