Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Too Good To Go z akcją dotyczącą marnowania żywności i debiutuje we Wrocławiu

Too Good To Go wraz z partnerami, takimi jak Makro, AmRest czy North Fish, rusza z edukacyjną kampanią przeciwdziałającą marnowaniu jedzenia i zmianom klimatycznym.
Reklama

Aż 1/3 całej wyprodukowanej na świecie żywności nigdy nie trafia na nasze stoły. W każdej sekundzie w koszu ląduje 51 ton jedzenia, które można by było zjeść ze smakiem. Razem z nim 1/3 zasobów zużytych w produkcji tego jedzenia, jak np. wody, (której już teraz brakuje w wielu krajach, w tym w Polsce), nawozów, ludzkiej pracy czy szkodliwych gazów powstałych w wyniku produkcji, przechowywania, transportu czy przygotowania jedzenia w restauracjach.

To Good To Go rusza z edukacyjną kampanią „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”, przeciwdziałająca marnowaniu jedzenia i zwiększająca świadomość konsekwencji tego problemu. Kampanię wspierają również partnerzy Too Good To Go - Bank Żywności, Starbucks, Pizza Hut, North Fish, bp, MAKRO oraz Natura Cold Press i wielu, wielu innych właścicieli biznesów spożywczych.

Jednocześnie aplikacja ruszyła we Wrocławiu. Wśród miejsc, które dołączyły do programu Too Good To Go, znalazły się: Bar ALFA, Bistro od Kuchni, Centrum Zdrowej Diety, Ciasto i Farsz, Cukiernia Karpicko, Eko Tytka, Fashion Cafe & Bar, Kawalerka, Organic Point, Family&Friends, Sorrir, Via Romana, Warzywniak pod Bilbordem, oraz sieci: Starbucks, Pizza Hut, North Fish, Green Caffe Nero, Costa Coffee czy A. Blikle.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum