Top Market szykuje się do otwarcia flagowego sklepu. Do PGSu wkraczają innowacje

Po tym, jak do sieci przyłączone zostały 64 nowe punkty w styczniu br., zarząd Grupy prowadzi rozmowy z kolejnymi przedsiębiorcami w południowej i centralnej Polsce. - Mam nadzieję, że do końca 1 kwartału br. w sieci pojawi się kolejne 10-15 punktów – podkreśla Michał Sadecki, prezes PGS.
Najistotniejszym zadaniem będzie ujednolicenie asortymentu oraz prezentacji nowych sklepów, tak aby spełniały standardy sieci Top Market. - Coraz bardziej wierzymy w produkty bio oraz marki własne, które zdobywają uznanie klientów – dodaje prezes PGS.
Elementem strategii sieci są inwestycje w innowacje, w tym digitalizacja procesów sprzedażowych. Top Market wkrótce zaprezentuje flagowy sklep – największy w sieci – w Galerii Otwockiej, którego otwarcie planowane jest na marzec br. To tam mają znaleźć się liczne rozwiązania technologiczne, ułatwiające proces zakupów, wyraźny podział na sekcje produktowe, piekarnię, prezentację marki własnej oraz sekcja BIO. - Top Market oferuje twarde zasady brandingu i promocji marki własnej a luźniejsze zasady zamówień i zaopatrzenia sklepów, tak aby przedsiębiorcy mieli możliwość wyboru i osiągnięcia zysku – podkreśla Michał Sadecki.