Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Top Secret zmieni oświetlenie w swoich sklepach

Interaktywne oświetlenie Perfect Scene Fitting Room marki Philips w sklepie Top Secret w galerii Posnania spowodowało 15 proc. wzrost średniej wartości paragonu w okresie instalacji pilotażowej oraz wzrost o 16 proc. liczby rzeczy kupowanych w ramach jednej transakcji.
Jednocześnie 91 proc. klientów uznało, że przymierzalnia w sklepie Top Secret z nowym oświetleniem jest lepsza od przymierzalni konkurencji.
Reklama

Na początku tego roku, we współpracy z marką TopSecret, Signify przeprowadziło projekt pilotażowy, polegający na wymianie oświetlenia w przymierzalniach w sklepie Top Secret w centrum handlowym Posnania. Interaktywne oświetlenie Philips Perfect Scene Fitting Room oferuje klientom możliwość zobaczenia się w kilku trybach światła, których zadaniem jest oddanie jak najbardziej realnych warunków, w jakich będą noszone przez nich ubrania. Klienci mają do wyboru trzy opcje światła: dzienne, domowe i wieczorowe.

- Obsługa naszych sklepów niejednokrotnie spotyka się z pytaniami typu: „A jak ta sukienka będzie wyglądała w świetle dziennym?” – mówi Monika Augustyniak, manager koncepcji sklepu TOP SECRET.

- Widzimy potencjał w zaproponowanym rozwiązaniu i obecnie pracujemy nad wdrożeniem go w sieci sklepów Top Secret – dodaje Jacek Kopij, dyrektor rozwoju sieci Top Secret.

Klientom najbardziej podobał się tryb wieczorowy, który pozytywnie oceniło 96 proc. pytanych.

- Światło buduje naszą percepcję, wpływa na to, jak postrzegamy rzeczywistość i jak się w niej czujemy. Dowodem na to, są opinie klientów Top Secret, którzy po zmianie oświetlenia w przymierzalniach uznali je nie tylko za lepiej oświetlone, ale też większe, bardziej komfortowe i intymne – dodaje Tomasz Waszkiewicz, dyrektor sprzedaży CEE rynku detalicznego, Signify Poland.

97 proc. klientów zadeklarowało, że poleciłoby sklep Top Secret znajomym ze względu na nową przymierzalnię.

Analizy rynkowe coraz częściej podkreślają, jak istotna jest inwestycja w poprawę doświadczeń klientów i zadbanie o te wszystkie elementy wyposażenia czy obsługi, które tworzą nastrój sprzyjający zakupom. Według danych First Shopper Retailing aż 80% klientów uważa, że doświadczenie z procesu zakupowego jest równie ważne, co sam produkt.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum