Tous robi krok w kierunku rozwiązań omnichannel. E-sklep na innowacyjnej platformie
Tous Polska uruchomił sklep online na najnowszej platformie Magento 2. Polska to pierwszy rynek, na którym hiszpański gigant z branży biżuterii postanowił wprowadzić taką innowację. To również jedno z pierwszych wdrożeń Magento 2 w skali światowej.
- Wdrożenie sklepu online na najnowszej platformie Magento 2 było dla nas dużym wyzwaniem, ponieważ to pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce oraz jedno z pierwszych na świecie – mówi Paweł Biliński, współzałożyciel Lizard Media.
- W Tous dostarczamy naszym klientom produkty najwyższej światowej jakości stąd również decyzja, aby w e-commerce sięgnąć po produkt z najwyższej półki i w najnowszej wersji – mówi Artur Lauer, CFO Oriens Bijou, wyłącznego dystrybutora Tous nad Wisłą. - Wybór właśnie tej platformy to również krok w kierunku rozwiązań omnichannel, które przygotowujemy w celu wejścia na najwyższy poziom świadczonych usług związanych z obsługą klienta – dodaje Artur Lauer.
Przeczytaj także:
Marka Tous stale poszerza swoje wpływy na polskim rynku, teraz również w obszarze rozwiązań mobilnych, które w grupie docelowej klientów premium mają coraz większe znaczenie.
- Wdrożenie projektu na najnowszej wersji platformy Magento ma dać naszemu klientowi przewagę nad konkurencją głównie w zakresie ergonomii użytkowania dla klienta końcowego oraz obsługi przez administratorów sklepu. Nowa wersja jest również stabilniejsza oraz pozwala na łatwiejsze skalowanie i szybką rozbudowę o nowe funkcjonalności – wylicza Paweł Fijałek, manager projektu w Lizard Media.
Przeczytaj także:
Tous to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów biżuterii na świecie, obecny na 5 kontynentach i posiadający ponad 500 sklepów stacjonarnych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:17 Kurs Dino niższy o 15 proc., rynek czeka na wyniki za IV kwartał
- 15:03 Biedronka wprowadzi cyfrową wersję programu lojalnościowego
- 14:49 Deli4Dog – nowy przysmak dla psów
- 14:35 Müller: będziemy dyskutować o potencjalnych rozwiązaniach dla poszczególnych...
- 14:17 Tesco będzie sprzedawać więcej zdrowej żywności
- 13:58 Panattoni zbuduje kolejne centrum logistyczne na Pomorzu Zachodnim
- 13:43 Raport: kobiety stanowią mniejszość we władzach 140 polskich spółek giełdowych
- 13:38 Pierwszy automat do odbioru paczek z AliExpress na warszawskiej Woli
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Polski rząd ws. "czeskich półek": Polsce przysługuje prawno wniesienia skargi do Trybunału Sprawiedliwości UE
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.