PARTNER PORTALU

Towary „pożądania” podczas koronakryzysu na Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu

www.portalspozywczy.pl 30 października 2020 17:09

Na jakie żywieniowe przyjemności pozwalamy sobie podczas pandemii? Co kupowali Polacy na początku lockdownu? Jakie zachowania codzienne zmieniły się w trakcie restrykcji? O tym porozmawiamy podczas debaty Towary „pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole) w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Sesja "Towary pożądania” podczas koronakryzysu (słodycze, przekąski, alkohole)" rozpocznie się we wtorek, 3 listopada w godz. 13.30-15.00.

ZAREJESTRUJ SIĘ!

Podczas internetowego spotkania zaprezentujemy analizę GfK  „Towary pożądania” a epidemia COVID-19. Wśród tematów dyskusji znajdą się:

·        Wyzwania producentów słodyczy, przekąsek, alkoholi

·        Wejście do internetu – największe marzenie producentów alkoholi

·        Zdrowie i słodycze – czy na pewno wrogowie?

·        Odrobina luksusu – produkty premium zdały egzamin podczas lockdownu

·        Crafty – nowe pojęcie rzemieślniczości

·        Celebryci potwierdzają „moc“ marki

W dyskusji potwierdzili udział:

·        Artur Gajewski, dyrektor marketingu, Purella Superfoods

·        Janusz Palikot, prezes, Manufaktura Piwa Wódki i Wina SA, Tenczyńska Okovita SA, właściciel, Browar Tenczynek

·        Ewa Sech, dyrektor działu badań specjalnych, GfK

·        Łukasz Smoliński, prezes zarządu, właściciel, Deseo

·        Katarzyna Świąder, specjalista ds. żywności i żywienia, Wydział Żywienia Człowieka, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

Debatę moderuje Anna Wrona, dziennikarka serwisów portalspozywczy.pl i horecatrends.pl.

Nowa, internetowa formuła pozwoli na utrzymanie dotychczasowego poziomu dyskusji, a uczestnictwo w forum możliwe będzie z dowolnego miejsca na świecie, z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu, bez żadnego ryzyka epidemicznego.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Transmisje debat będzie można śledzić między innymi w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7407
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    0,39

  • Śr

    0,28

  • Min

    0,23

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.