PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Tower Investments nie chce tylko budować - zamierza produkować ciasta i prowadzić e-delikatesy

Autor: dlahandlu.pl 17 września 2020 13:52

Tower Investments nie chce tylko budować - zamierza produkować ciasta i prowadzić e-delikatesy fot. materiały prasowe TI

Tower Investments chce produkować ciasta i czekoladki oraz prowadzić delikatesy internetowe. W trakcie pandemii firma obserwowała załamanie rynku inwestycyjnego. Wejście w nowe obszary działalności ma neutralizować zagrożenia dla dynamiki podstawowej aktywności deweloperskiej.

Tower Investments zaktualizował swoją strategię rozwoju. Aktualizacja zmierza do kontynuacji dotychczasowej działalności Grupy Kapitałowej Tower Investments polegającej na realizacji projektów deweloperskich dla sieci usługowo-handlowych i deweloperów mieszkaniowych jako działalności podstawowej, przy jednoczesnym rozszerzeniu obszarów działania z wykorzystaniem kompetencji na szeroko pojętym rynku spożywczym.

Głównym celem rozszerzenia działalności jest dywersyfikacja oferty produktów i usług świadczonych przez spółki z grupy. Pierwsze półrocze 2020 wraz z pandemią COVID 19 i załamaniem się rynku inwestycyjnego pokazało zagrożenia dla dynamiki rozwoju podstawowej działalności Tower Investments oraz zmiany rynkowe w branży spożywczej, których tempo niewątpliwie przyspiesza. Chodzi tu o istotny wzrost zainteresowania klientów ofertą sklepów internetowych, jakością dostaw oraz ofertą produktów spożywczych w podwyższonym reżimie sanitarnym.

Wykorzystując szanse rynkowe oraz kompetencje zespołu zarząd firmy, po zasięgnięciu opinii rady nadzorczej postanowił zaangażować się w dwa nowe obszary działalności:

1. Produkcja wyrobów cukierniczych - zakup zakładu produkcyjnego w 2019 roku początkowo ograniczony został do wydzierżawienia aktywów. Analiza rynku wykazała jednak, że rynek pakowanych ciast o wysokiej jakości jest jednym z najmniej zagospodarowanych obszarów rynku spożywczego. Wspólnie z Adamem i Piotrem Gessler powstała oferta produktów, która pod silną marką GESSLER będzie dostępna na rynku detalicznym. Oferta produktowa będzie stopniowo rozszerzana o wyroby czekoladowe. Aktualne zdolności produkcyjne zakładu umożliwiają roczną produkcję na poziomie 1000 ton ciast i podobnych wyrobów oraz ponad 2000 ton mieszanek spożywczych. W tym celu powołany został nowy podmiot: Manufaktura Gessler S.A., w którym firma objęła pośrednio kontrolny pakiet akcji.

2. Delikatesy internetowe - wzrost zainteresowania klientów zakupami przez internet oraz stosunkowo uboga oferta produktów delikatesowych w istniejących serwisach zakupowych wskazała niezagospodarowany dotychczas obszar na rynku spożywczym. Upadek stacjonarnych sieci delikatesowych jak Bomi czy Alma sprawił, że wymagający klienci zdani są na mniejsze sklepy tematyczne często rozrzucone po różnych częściach swoich miast. Deli2.pl zaoferuje klientom zakupy z różnych delikatesów pod jednym adresem. Usługa będzie dostępna początkowo w aglomeracji warszawskiej, a w kolejnych latach w 6 największych aglomeracjach Polski oferując dostęp do najwyższej jakości produktów ponad 10 milionom klientów. W tym celu powołany został nowy podmiot: Deli2 S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7589
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.