Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tradis rozważa przejęcia w segmencie drogeryjnym

Wkrótce podejmiemy decyzję o ścieżce, w jakiej będziemy rozwijać nasz biznes drogeryjny - czy będzie to rozwój organiczny, czy też zdecydujemy się na szybszy rozwój poprzez fuzje i przejęcia podmiotów działających już na rynku. Ambra już teraz ma bardzo silną pozycję, ale nadal widzimy w niej jeszcze duży potencjał wzrostu - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Grupy Tradis, w skład której wchodzi firma dystrybucyjna Ambra oraz sieć Drogerii Koliber.
Reklama

Do przejęć w segmencie drogeryjnym raczej nie dojdzie w tym roku. - W tym roku sfinalizowanie takiej transakcji mało prawdopodobne - do końca roku zostały nam nieco ponad 2 miesiące. Prowadzimy jednak rozmowy także w tym obszarze rynku, jest szansa, że zakończymy je sukcesem - dodaje prezes Tradisu.
W skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis wchodzą spółki Tradis, dystrybutor artykułów chemiczno-kosmetycznych Ambra, dystrybutor FMCG DEF, Detal Koncept (organizator sieci Groszek i Milea) oraz spółki Euro Sklep, Lewiatan, sieć drogerii Koliber oraz PSD.
Sieć Drogerii Koliber to obecnie ok. 80 placówek handlowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.