Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tradis testuje nowe kategorie asortymentowe

Świeża żywność, wędliny paczkowane, mrożonki, suplementy diety i parafarmaceutyki - to nowe kategorie asortymentowe, które w najbliższym czasie mogą wzbogacić ofertę Tradisu.
Reklama

Jeśli testy wypadną pozytywnie, produkty tych segmentów, dotychczas niedostępne lub słabo reprezentowane w ofercie, trafią do ogólnopolskiej dystrybucji spółki.

- Dążymy do tego, aby nasza oferta asortymentowa była jak najpełniejsza. Wprawdzie w praktyce niemożliwym jest dostarczenie do sklepu wszystkich produktów - w takich kategoriach jak pieczywo, czy mięso nadal prym wiodą lokalne piekarnie i masarnie - ale chcemy maksymalnie zbliżyć się do tego poziomu. Jednocześnie pracujemy nad reorganizacją sieci dystrybucji, żeby jeszcze efektywniej zarządzać zapasami, a przy tym zapewniać jak największą dostępność towarów naszym klientom - mówi Rafał Melanowicz, członek zarządu i dyrektor sprzedaży Tradisu.

Testy nowych kategorii prowadzone są w wybranych oddziałach oraz w oparciu o konkretne grupy klientów, potencjalnie zainteresowanych danym asortymentem. Świeże owoce i warzywa trafiają obecnie pilotażowo do 200 supermarketów w całej Polsce, w pierwszej połowie przyszłego roku pojawią się natomiast w ofercie wszystkich hal Cash & Carry Tradisu. Paczkowane wędliny dostępne są w czterech oddziałach samoobsługowych, zaś mrożonki Tradis dostarcza do niemal 2 000 klientów. Suplementy diety i parafarmaceutyki będą testowane w ofercie serwisowej (z dowozem). Dzięki temu, jeszcze przed rozszerzeniem oferty, spółka może szczegółowo zbadać rzeczywiste zapotrzebowanie rynku, zebrać doświadczenia, a także przeanalizować koszty i przebieg całego procesu logistycznego. Na podstawie zebranych informacji zarząd spółki w przyszłości podejmie decyzje o wprowadzeniu danej kategorii do sprzedaży.

Obecnie Tradis w swojej sieci dystrybucyjnej w całym kraju oferuje łącznie 25 000 produktów kategorii: nabiał i tłuszcze, słodycze, produkty spożywcze dla dzieci, koncentraty spożywcze, przyprawy, kawy i herbaty, produkty masowe, przetwory owocowo-warzywne, konserwy, dania gotowe, alkohol i napoje, karma dla zwierząt, papierosy oraz chemia i kosmetyki. W poszczególnych centrach dystrybucji dostępnych jest średnio kilkanaście tysięcy pozycji asortymentowych. Stałą ofertę Tradisu uzupełniają produkty sezonowe (np. znicze, produkty grillowe, świąteczne i okolicznościowe) oraz produkty lokalne, charakterystyczne dla poszczególnych regionów kraju. Spółka współpracuje z ponad 600 producentami ogólnopolskimi i lokalnymi.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.