Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Trend convenience łączy się z ekologicznym

Wyraźnym trendem na polskim rynku jest wzrost znaczenia i wartości rynku convenience. Na ten trend nakłada się także rosnące zainteresowanie żywnością ekologiczną - powiedziała Agnieszka Szpaderska, dyrektor Targów WorldFood Warsaw.
Reklama

Wzrost zainteresowania produktami convenience wynika ze zmiany stylu życia Polaków, którzy coraz więcej pracują i ogólnie żyją coraz szybciej. - Można powiedzieć, że Polacy dostosowują się do zachodniego stylu życia. Polacy chcą z jednej strony żyć szybko, ale z drugiej – zdrowo. Z tego punktu widzenia wydaje się, że najbardziej perspektywiczne będą produkty łączące oba trendy. Mam tu na myśli tzw. produkty food-to-go, ready-to-eat czy ready-to-cook – mówi Agnieszka Szpaderska.

Zwraca uwagę, że drugim dominującym trendem jest rynek żywności organicznej. Wyraźnie zwiększa się ilość zarówno firm wystawiających się na targach, jak i ilość kupców, którzy chcą nawiązać z nimi współpracę – są to zarówno sieci handlowe, jak i małe wyspecjalizowane sklepy. - W zeszłym roku było ok. 60 firm, w tym będzie już 90 – mówi dyrektor Szpaderska.

Więcej: portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.