Trwa kampania reklamowa marki Bracia Koral

Lody „Dla wszystkich, których kochamy” - przekonuje marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej w realizowanej od marca kampanii reklamowej. To już trzeci sezon obecności młodszej marki PPL Koral na polskim rynku.
Przed rozpoczęciem kampanii, na początku roku, marka Bracia Koral wdrożyła nowoczesny serwis www. Na stronie, oprócz prezentacji asortymentu produktów, konsumenci mogą znaleźć stale poszerzaną bazę przepisów na desery i filmów z inspiracjami. Na bieżąco są także aktualizowane informacje o przedsięwzięciach, w które angażuje się marka.
Serwis www został w pełni zintegrowany z mediami społecznościowymi. Na stronie głównej w czasie rzeczywistym udostępniane są wpisy publikowane na Facebooku i Instagramie. Kanały w Social Mediach są stale rozwijane. Od momentu uruchomienia strony na Facebooku w lipcu ubiegłego roku marka zgromadziła ponad 10 tysięcy fanów. Liczba użytkowników śledzących aktywność marki w wymienionych kanałach stale rośnie.
Przeczytaj także:
W trwającej kampanii reklamowej widzowie mogą oglądać spoty reklamowe marki Bracia Koral w Telewizji Polskiej i Telewizji Polsat. Marka zdecydowała się ponownie na lokowanie produktów w popularnych programach oraz emisję spotów radiowych. Ponadto kampanię wspierają wskazania sponsorskie.
- W tym sezonie postawiliśmy na szeroką ekspozycję marki Bracia Koral w mediach tradycyjnych. Równolegle prowadzone są działania w Internecie, wspierane działaniami media relations - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Cieszy nas fakt, że coraz więcej konsumentów sięga po produkty marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, doceniając ich walory smakowe i wysoką jakość naszych lodów, przygotowywanych według specjalnie wyselekcjonowanych receptur - dodaje.
Przeczytaj także:
W celu dywersyfikacji kanałów promocji, w bieżącym sezonie uruchomione zostały również działania z zakresu public relations. W maju marka uruchomiła nowoczesne biuro prasowe w technologii wite-service. Bieżące materiały prasowe poświęcone nowościom można pobierać ze specjalnie przygotowanej strony internetowej.

- 19:59 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
- 16:34 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.