Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Trzecia kolekcja Heidi Klum w Lidlu. Czas na dżins

Lidl i Heidi Klum 5 marca startują z trzecią kolekcją z serii „Esmara by Heidi Klum“. Tym razem będzie to #LETSDENIM – linia różnorodnych ubrań dżinsowych. W ofercie po raz pierwszy znajdą się także ubrania dziecięce.
Reklama

#LETSDENIM skupia się na lubianych, klasycznych ubraniach dżinsowych. Inspiracją dla Heidi Klum do stworzenia nowej kolekcji były najróżniejsze oblicza Los Angeles, które na co dzień jest jej domem. 

– Po dwóch bardzo udanych kolekcjach, pragniemy zaprezentować naszym klientom modowe bogactwo dobrze znanych, klasycznych ubrań dżinsowych, po raz pierwszy także dla dziewczynek. Od 5 marca w naszych sklepach dostępne będą, w typowych dla Lidla niskich cenach, modne denimowe wzory – mówi Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum