Twitter wprowadził nowe narzędzie dla marek
Twitter poinformował o wprowadzeniu dla marek narzędzia Promoted #Stickers, które pozwala zamieszczać w serwisie emotikony i znaczki graficzne tworzone przez firmy. Pierwszym partnerem nowego projektu jest koncern Pepsi - informują Wirtualnemedia.pl.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Narzędzie Promoted #Stickers pozwala firmom na tworzenie własnych emotikon i znaczków, które użytkownik znajdzie później w bibliotece #Stickersów i będzie mógł dołączyć je do publikowanej fotografii.
Każda z marek może stworzyć i udostępnić od 4 do 8 Promoted #Stickers na jednym rynku. Według Twittera nowe rozwiązanie pozwala w nowatorski sposób angażować użytkowników i korzystnie wpływać na wizerunek marki w serwisie - czytamy na Wirtualnemedia.pl.
Według informacji podanych przez Twittera pierwszym partnerem Promoted #Stickers został koncern Pepsi. Marka w ramach globalnej kampanii PepsiMoji zamieści autorskie emotikony i grafiki na 10 rynkach promując swoje produkty.
Więcej na Wirtualnemedia.pl
Reklama