Twórcy House i Mohito otworzyli e-sklep z markową odzieżą
Answear.com to nowy projekt Krzysztofa Bajołka i ludzi związanych z dawnym Artmanem (House i Mohito).
- Sklep został zaprojektowany w taki sposób, by nie tylko szybko wypełnić niszę na polskim rynku modowych sklepów internetowych, ale w niedługim czasie efektywnie konkurować z czołówką europejską - tłumaczy Krzysztof Bajołek.
W sprzedaży znajdzie się odzież takich marek, jak: G Star, Pepe Jeans, Nike, Converse, Guess Jeans, Tom Tailor, Puma, Vans, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Killah, Energie, Miss Sixty, LTB, Fornarina, Blend, Bronx, Zoo York.
Przeczytaj także:
Długą listę wdrożonych rozwiązań otwiera kluczowa z punktu widzenia szybkości realizowania zleceń pełna dostępność oferowanego towaru oraz maksymalnie uproszczone procedury - zarówno zakupu (zakupy bez rejestracji, logowanie przez Facebook Connect), jak i zwrotu oraz wymiany.
Plany rozwoju Answear.com zakładają szybką rozbudowę o kolejne działy. Już wkrótce część sklepowa powiększy się o Outlet, w którym pojawią się między innymi końcówki kolekcji. Część lifestylowa zyska dział Trendy, w obrębie którego publikowane będą sesje wizerunkowe i rekomendacje profesjonalnych stylistów.
Przeczytaj także:

-
eddie 2015-02-28 17:03:22
Ciekawe jak im tam idzie, bo jak czytałem na forum gowork.pl/opinie_czytaj,160153 to ich poprzedni projekt mohito wiedzie się tak sobie.
- 15:27 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- 15:22 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- 15:20 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 15:04 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- 14:43 Owady zagoszczą na talerzach? UE zatwierdziła produkcję żywności z mącznikiem...
- 14:28 W 2020 r. przybyło netto 2,2 tys. lokali gastronomicznych
- 14:21 Grupa Chorten poszerza ofertę marki własnej o masło
- 13:46 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Eksperci: "Zakupy bez klikania" przyszłością e-commerce
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.