Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

TXM odbudowuje sprzedaż po kryzysie z zatowarowaniem

TXM Textilmarket, sieć dyskontów odzieżowych, wypracowała w listopadzie br. przychody w wysokości ok. 34 mln zł. Tym samym sprzedaż Grupy osiągnęła o 4% wyższą wartość rdr. W ujęciu narastającym, od stycznia do listopada, obroty Grupy TXM wyniosły 335 mln zł i były o 2% wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Reklama


- Pomimo iż wciąż odczuwamy skutki nieprecyzyjnego zatowarowania sieci z pierwszej połowy roku – przychody osiągnięte w listopadzie oceniamy pozytywnie. Nadal pracujemy nad poprawą oferty, działań operacyjnych oraz zaopatrzenia sklepów. Jesteśmy przekonani, że kolejne kwartały pokażą, iż obraliśmy słuszny kierunek, a nasze wyniki finansowe będą systematycznie poprawiane – powiedział Marcin Gregorowicz, prezes zarządu TXM S.A.
- Jesteśmy na dobrej drodze aby przyrost sprzedaży w odniesieniu do m2 powierzchni sklepów był co najmniej równy wzrostowi wielkości sieci - dodaje Agnieszka Smarzyńska, wiceprezes zarządu TXM S.A.
W ostatnich miesiącach dpółka przeszła istotne zmiany w zespole zarządzającym – m.in. ostatnio dołączyła nowa dyrektor handlowa.Tym samym proces budowania zespołu zarządzającego zmierza dużymi krokami ku końcowi.
Sieć TXM na koniec listopada składała się z 402 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,3 tys. m2 i była o 10% większa niż na koniec listopada 2016 r. Grupa prowadzi sieci sklepów w Polsce, Rumunii i na Słowacji.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.