Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tygodniowe wydatki sieci na reklamę: Biedronka - 5,6 mln zł, Lidl - 2,9 mln zł

W okresie od 6 do 12 lutego na reklamę żywności wydano łącznie 57 459 544 zł (22.62 proc. udziału w podziale na sektory). W porównaniu do poprzedniego tygodnia marka Biedronka spadła w zestawieniu z pierwszego na trzeci miejsce, a Lidl z siódmego na dziewiąte miejsce. Najczęściej reklamowaną marką w telewizji była Orange - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Reklama

Jeśli chodzi o wydatki poszczególnych marek na reklamę telewizyjną w tym czasie, Biedronka wydała 5 608 547 zł (6 591 648 zł w poprzednim tygodniu), a Lidl - 2 902 995 (3 747 190 zł tydzień wcześniej). Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

Jak już pisaliśmy, z ubiegłorocznego raportu Nielsena wynika, że sieć Lidl przeznaczyła na kampanię reklamową łącznie ponad 25,8 mln zł.
- Nasze działania reklamowe mają na celu pokazanie atrakcyjnej oferty cenowej przy uwzględnieniu różnorodności naszego asortymentu. Regularnie reklamowaną ofertą są tygodnie tematyczne Lidla, a także asortyment przemysłowy, który w każdy poniedziałek i czwartek wprowadza naszych klientów w zupełnie inny świat - świat sport, kuchni czy też mody - mówiła w styczniu na łamach portalu dlahandlu.pl Anna Biskup, przedstawicielka sieci Lidl.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.