Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tylko 34 proc. kupujących online w Polsce nabyło produkt u sprzedawcy nie z naszego kraju

Kupując w internecie konsumenci na całym świecie zamawiają produkty głównie u sprzedawców pochodzących z ich własnego kraju, ale coraz popularniejsze staje się kupowanie u sprzedawców zagranicznych - wynika z badania Nielsena, które przytaczają Wirtualnemedia.pl.
Reklama

57 proc. respondentów, którzy w ciągu ostatnich sześciu miesięcy przed badaniem dokonali zakupu przez internet, zrobiło to u sprzedawcy zagranicznego.

Biorąc pod uwagę poszczególne kraje objęte badaniem, można zaobserwować spore zróżnicowanie w podejściu do kupowania online w zagranicznych e-sklepach. 

W Polsce tylko 34 proc. kupujących online nabyło produkt u sprzedawcy nie z naszego kraju.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum