Tymbark zachęca do picia owocowo-warzywnych soków Vega

W ramach nowej kampanii zachęcającej do “picia warzyw” marka Tymbark stworzyła kolorowy i radosny spot utrzymany w teledyskowym tempie. Jego bohaterowie “czują się Vega dobrze”, bawią się nowymi produktami i składnikami, podkreślając tym samym główną ideę Tymbarku “Kochaj życie”.
W reklamie w niebanalny sposób ukazano naturalność i warzywność produktów. Mocno wybrzmiewają w niej również inne zalety poza smakiem, takie jak zawartość potasu, błonnika i witamin, które zamknięte zostały w designerskiej, szklanej butelce. Całość utrzymana jest w rytmicznej i dynamicznej muzyce, która eksploruje hasło “Mega Vega”.

Czytaj więcej
100 tys. zł do wygrania w świątecznej loterii Tymbarku
Oprócz spotu telewizyjnego kampania będzie miała również swoje odsłony w digitalu, materiałach video na profilach social media marki oraz u influencerów.
Zeszłoroczna nowość od Tymbarku – soki pomidorowe i warzywno-owocowe zostały odebrane z wielkim entuzjazmem przez konsumentów. Okazały się doskonałym rozwiązaniem na różne potrzeby i okazje: do pracy, w podróży, na siłowni czy jako dodatek do posiłków. Zachwyciły oryginalnymi połączeniami smaków.