Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tyskie rozpoczyna nową kampanię telewizyjną „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”

19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Reklama

Motto przewodnie nawiązuje do głównego hasła marki – „Przejdźmy na Ty”. 30 – sekundowy spot zachęca do tego, by przechodzić na Ty w różnych stylach. Każdy z nich powstał na bazie jednej z dawnych receptur, według których piwo warzono w Tychach w XVIII, XIX i XX wieku. Zainspirowani nimi browarnicy Tyskich Browarów Książęcych, przygotowali trzy nowości, dostosowując je do gustów konsumentów w dzisiejszych czasach.

Kampania marketingowa, prezentująca Tyskie Specjalności, ruszyła 19 sierpnia i potrwa co najmniej do końca roku. Towarzyszący jej spot można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych – TVP, TVN i Polsacie (oraz ich kanałach tematycznych), a także w internecie – na profilach marki: FB, Youtube i Instagramie. W ramach kampanii zaplanowano intensywne działania w Internecie, mediach społecznościowych, prasie oraz OOH.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: Agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL),  OTO Film – produkcja, Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński – reżyseria,  Agencja Gong (opracowanie koncepcji, kreacji oraz odpowiedzialność za działania digitalowe), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz Agencja Tailor Made PR (działania komunikacyjne, PR i influencer marketing).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.