Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tyskie w świątecznych opakowaniach

Na puszkach i butelkach Tyskiego odnaleźć można okazjonalne zwroty i sformułowania. Te, zestawione w dowolny i kreatywny sposób, utworzą autorskie życzenia. Specjalne opakowania już trafiły do sprzedaży.
Reklama

Tyskie powraca z inspirującą akcją świąteczną. Przewrotne i zabawne nadruki, które na opakowaniach zajęły miejsce nazwy marki, mają przekonać Polaków, że składanie życzeń może stać się prawdziwą zabawą.

– Na potrzeby naszej zimowej akcji przygotowaliśmy ponad 30 różnych etykiet, z których można stworzyć mnóstwo zaskakujących kombinacji – mówi Igor Zajda, junior brand manager Tyskie. – Razem z Tyskim będziemy mogli życzyć „Kumplowi – masy i rzeźby”, a „Życzliwej teściowej – radości i zdrowia”. Dodatkowo na Śląsku, skąd nasze piwo się wywodzi, dostępne będą etykiety pisane gwarą.

Niecodzienne opisy odnaleźć można zarówno za butelkach, puszkach jak i na opakowaniach zbiorczych (foliopaki również stały się nośnikiem świątecznych życzeń). Tyskiego z nowymi etykietami, można szukać już od 2 listopada. Na nim przykładowe dedykacje: „Dla szefa wszystkich szefów”, „Dla kumpla” czy „Dla  mistrza” oraz życzenia „Urlopu”, „Dużo śniegu”, czy „Awansu”.

Kampania „Tyskiego najlepszego!” otrzyma wsparcie w telewizji, Internecie, w kinach i na outdoorze. Z myślą o punktach sprzedaży powstały dedykowane materiały POS.

 

 

 
 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum