Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tyskie wspiera śląską gastronomię

Marka Tyskie, właściciel Tyskich Browarów Książęcych wspiera borykającą się z kryzysem małą gastronomię na Śląsku. Od początku lata Tyskie udostępniło swoje billboardy tyskim pubom, wprowadziło promocje produktowe dla gastronomii i wspierało social media gastronomów. Kompania Piwowarska pomogła również niemal 9 tysiącom lokali gastronomicznych w całej Polsce, odbierając na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe i wydłużając terminy płatności.
Reklama

Od czerwca do dziś w Tychach stanęło 60 billboardów zachęcających do przejścia na Ty w konkretnych, tyskich lokalach. Historie gastronomów znalazły swoje miejsce również w social media marki. Pojawiły się m.in. na Instagramie Tyskiego, który konsekwentnie od dłuższego czasu skupia się na ludziach i ich historiach. Tyskie wprowadziło również promocje produktowe dla gastronomii (drugie piwo do przejścia na Ty gratis) mające na celu zachęcanie gości do odwiedzin lokali po ich otwarciu i wspierało social media gastronomów. Pomoc otrzymało także 9 tysięcy lokali gastronomicznych w całej Polsce, z których Kompania Piwowarska odebrała na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe o wartości nie mniejszej niż 5.6 mln złotych oraz wydłużyła terminy płatności. Kompania nieprzerwanie prowadziła też bezpłatny, profesjonalny serwis instalacji do piwa beczkowego.

Teraz w sieci pojawił się pierwszy z serii trzech krótkich filmów dokumentalnych z udziałem właścicieli śląskich pubów. Wszystkie lokalne działania Tyskiego odbywają się w ramach platformy Przejdźmy na Ty.

 – W obliczu pandemii idea Przejdźmy na TY zyskała dodatkowy wymiar. Chcemy, żeby nasze działania były tak blisko ludzi i ich spraw jak to tylko możliwe. Bez ludzi nie ma Tyskiego. Nasze lokalne działania to zobowiązanie, nie jednorazowy strzał. Jesteśmy bardzo dumni, że mamy na Śląsku tak wyjątkowych Partnerów i możemy wspólnie z nimi kontynuować naszą misję zbliżania ludzi   – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum