Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tyskie wspiera sportowe emocje w najnowszej kampanii

Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie związana ze sponsorowaniem przez markę kilkudziesięciu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Akcja przebiega pod hasłem „Wspieramy emocje” - podają Wirtualnemdia.pl.
Reklama

Kampania obejmuje minipromocje związane z 35 klubami sportowymi z całej Polski (m.in. piłkarskimi, koszykarskimi, żużlowymi i hokejowymi) sponsorowanymi przez Tyskie. W zamian za kapsle po tym piwie zebrane przez kibiców, Kompania Piwowarska udzieli klubom dodatkowego wsparcia (z każdym indywidualnie ustalono warunki).

Kampania reklamowa towarzysząca promocjom zaczęła się 20 sierpnia Obejmuje dwa spoty (pokazujące, jak mężczyźni wspólnie emocjonują się sportem) w telewizji, działania w internecie oraz billboardy outdoorowe. Potrwa do końca października.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum