Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Udany wrzesień producenta eko żywności, sprzedaż w górę o 31 proc.

Sprzedaż Bio Planet za wrzesień br. osiągnęła 16,2 mln zł, co stanowi 31 proc. wzrostu w stosunku do sprzedaży we wrześniu 2019 r., która wyniosła 12,4 mln zł.
Reklama

We wrześniu spółka wprowadziła około 150 nowych produktów do oferty. Większość nowości to produkty dostawców od lat współpracujących z Bio Planet, m. in.pieczywo bezglutenowe marki Balviten, a także nowości dla Horeca oraz nowości pod marką Bio Raj.

Bio Planet S.A. jest liderem rynku polskiego w zakresie produkcji (konfekcjonowania) i dystrybucji żywności ekologicznej. Firma od kilkunastu lat prowadzi sprzedaż żywności ekologicznej, którą produkuje pod markami własnymi firmy takimi jak: Bio Planet, Biominki, Bio Kontynenty (Bio Europa, Bio Ameryka, Bio Azja) oraz Bio Raj. Pozostała część oferty dystrybucyjnej firmy to wyselekcjonowane produkty ekologiczne renomowanych producentów z Polski oraz z kilkudziesięciu innych krajów świata.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum