Ulice miast zyskają na kryzysie na rynku centrów handlowych
Spodziewana w 2011 r. zapaść na rynku centrów handlowych ożywi główne ulice miast. Sieci odzieżowe i gastronomiczne zapowiadają otwarcie przynajmniej 250 nowych lokali - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.
Przyszły rok ma być najgorszym od 30 lat w Europie pod względem dostępności lokali w centrach handlowych, wynika z raportu Cushman & Wakefield. W I półroczu tego roku w Polsce oddano do użytku zaledwie 250 tys. mkw. nowoczesnych powierzchni handlowych. To efekt kryzysu, gdy banki zaostrzyły warunki, na jakich udzielają kredytów inwestorom.
Jak podaje "DGP", w ub. r. wstrzymano kilkanaście projektów o łącznej powierzchni 284 tys. mkw. Inwestorzy wycofali się też z niektórych z inwestycji. Nie powstanie m.in. galeria handlowa Focus Mall w Białymstoku budowana przez spółkę deweloperską Parkridge. Podobnie podstąpiła Polimeni, która zrezygnowała z galerii handlowej w centrum Płocka.

- 14:11 GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
- 14:06 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- 13:50 Netto z nowym sklepem w Pruszkowie
- 13:42 GUS: W IV kw. 2020 zwiększone absencje i częstsza praca z domu
- 13:21 1/4 planujących zakup samochodu chce to zrobić online
- 13:20 Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
- 13:01 Sprzedaż przy użyciu komunikatorów zyskuje na popularności
- 12:47 Żabka ma 7000 sklepów. Stawia na miejscowości poniżej 50 tys. mieszkańców
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Żabka inwestuje w zautomatyzowane centrum logistyczne pod Warszawą
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.