Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Unilever będzie dalej podnosił ceny

Unilever jest w stanie zrekompensować wyższe koszty działalności wyższymi cenami sprzedaży, utrzymując marże na właściwym torze.
Reklama

Kryzys konsumencki nie dotyka tak bardzo Unilevera: sprzedaż w pierwszej połowie roku wzrosła o 8,1% ponieważ gigantowi FMCG udało się podnieść ceny o ponad 10%. Największe marki grupy, o wartości ponad miliarda euro, wzrosły o 9,4%. Unilever spisał się szczególnie dobrze w Stanach Zjednoczonych i Indiach. E-handel stanowi obecnie 14% sprzedaży, ponad dwukrotnie więcej niż przed pandemią w 2019 roku.

Dyrektor generalny firmy Alan Jope spodziewa się dalszych podwyżek cen.

Ponadto firma kontynuuje przetasowania w swoim portfolio. 1 lipca wprowadzono nową strukturę korporacyjną, która obejmuje zwolnienie 1500 pracowników na całym świecie. Unilever niedawno sprzedał swój dział herbaty a kupił dostawcę produktów do pielęgnacji włosów Nutrafol.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum