PARTNER PORTALU

Unilever: Globalna konsumpcja wzrośnie w 2022 roku

Autor: dlahandlu.pl 18 stycznia 2021 11:53

Alan Jope, dyrektor generalny Unilever, uważa, że ​​globalna konsumpcja pozostanie przez jakiś czas na niskim poziomie, pomimo oznak poprawy w Azji Wschodniej oraz Ameryce Łacińskiej. - Nadal uważamy, że pierwsza połowa tego roku będzie trwałym okresem ograniczonej konsumpcji - powiedział Jope w rozmowie z agencją Reuters. Prezes spodziewa się ponownego wzrostu popytu w drugiej połowie roku, a zwłaszcza w 2022 roku.

- Nie spodziewamy się żadnych poważnych niepowodzeń, ale nie chcę omawiać liczb, dopóki sytuacja na świecie się nie ustabilizuje - powiedział szef Unilevera.

Firma Unilever była w stanie skorzystać z rosnącego popytu na żywność paczkowaną w wyniku pandemii. Z drugiej strony koncern odnotował spadek sprzedaży żywności sprzedawanej w miejscach publicznych, takich jak plaże i restauracje. Niemniej Jope dostrzega oznaki ożywienia, zwłaszcza w Singapurze i Chinach, gdzie biznesy stopniowo wracają do normy. Rynki konsumenckie w Afryce i Ameryce Łacińskiej również wykazują dużą odporność.

Unilever zamierza nadal koncentrować się na przekształcaniu swojego portfela w dającej się przewidzieć przyszłości, ale nie doprowadzi to od razu do dużych dezinwestycji. Prezes zapewnił, że niektóre mniejsze marki z branży kosmetycznej i higieny osobistej mogą zostać sprzedane, ale wpływ tych potencjalnych transakcji na działalność firmy ocenia jako minimalny.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8255

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,30

  • Min

    1,66

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.