PARTNER PORTALU

Unilever gotowy na roślinną rewolucję

Autor: dlahandlu.pl 18 listopada 2020 12:21

Unilever gotowy na roślinną rewolucję Unilever widzi przyszłość w trendzie wege, fot. Shutterstock

Unilever chce osiągnąć obroty w wysokości co najmniej miliarda euro w ciągu pięciu do siedmiu lat dzięki roślinnym zamiennikom mięsa i nabiału. Firma spodziewa się gwałtownego wzrostu tego rynku.

Unilever wprowadza nową strategię „Future Foods”, która koncentruje się na klimacie i zdrowiu. Zmiana oparta na roślinach jest ważną częścią tej strategii. Dziś międzynarodowy koncern na produktach wegańskich ma obroty w wysokości około 200 milionów euro, ale wkrótce powinno to być znacznie więcej.

- Myślę, że jesteśmy na samym początku rozwoju rynku substytutów mięsa i nabiału - wciąż są one niewielkie w porównaniu z całością rynków mięsnych i mleczarskich, ale ich potencjał ocenia się nawet na 50 proc. rynku - mówi Hanneke Faber, która kieruje działem spożywczym Unilever.
Chociaż na rynku jest duża konkurencja, firma twierdzi, że jest na to gotowa. Rok temu , Unilever wygrał duży kontrakt na dostawę burgerów warzywnych Vegetarian Butcher do europejskich oddziałów Burger King.

Firma koncentruje się na substytutach mięsa, lodach bezmlecznych i majonezie bezmlecznym. Substytuty mleka - rynek, na którym rywal Danone jest silny - nie mieszczą się w zakresie zainteresowań Unilevera. Jeśli chodzi o substytuty mięsa, międzynarodowy koncern skupia się na soi jako najważniejszym składniku, ale glony będą również odgrywać ważniejszą rolę w przyszłości.


 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7541

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,85

  • Śr

    3,64

  • Min

    3,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.