PARTNER PORTALU

Unilever nawiązuje do Mundialu w reklamie dezodorantu

Autor: Marketing przy kawie 30 czerwca 2014 09:48

Unilever nawiązuje do Mundialu w reklamie dezodorantu

Nleżąca do Unilevera marka dezodorantów Sure Men (w Polsce znanych jako Rexona) wykorzystała popularność białego sprayu stosowanego na mistrzostwach świata w piłce nożnej do oznaczania linii na murawie podczas rzutów wolnych. W brytyjskich mediach pojawiły się reklamy nawiązujące do scen stosowania tego preparatu - podaje Marketing przy kawie.

 

Agencja DLKW Lowe przygotowała kreację, która publikowana jest w gazetach (m.in. „Metro", „The Sun" czy „Daily Star") i mediach społecznościowych. Zdjęcie sędziego rysującego białą linię opatrzono podpisem „Some cans leave white marks - Sure doesn't". W rogu kreacji zobaczyć można butelkę promowanego produktu. Ma to podkreślać, że dezodorant nie zostawia na ubraniach białych śladów.

 

Spray przypominający piankę do golenia, który znika z murawy po kilkudziesięciu sekundach, wykorzystywany był już wcześniej podczas meczów w Ameryce Południowej, jednak w Europie nie był do tej pory szerzej znany.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10000
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.