Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Unilever sprzeda marki, które nie są ekologiczne

Zyski Unilevera z ecommerce w pierwszej połowie roku o 49 proc. w górę W związku z pandemią Covid-19 klienci na całym świecie zwiększyli zainteresowanie zakupami FMCG w kanale internetowym - podał w raporcie finansowym Unilever.
Reklama

Zyski koncernu z ecommerce wzrosły w pierwszej połowie roku o 49 proc., a w samym drugim kwartale o 62 proc.

W raporcie podsumowującym pierwszą połowę tego roku Unilever zaznaczył, że wpływ pandemii Covid-19 na działalność koncernu w pierwszej połowie roku był bardzo zróżnicowany w poszczególnych kanałach i kategoriach. Sprzedaż podstawowa spadła pod względem wartości o 0,1 proc. rdr., a pod względem wolumenu o 0,3 proc. Na rynkach wschodzących sprzedaż spadła o 1,9 proc., podczas gdy na rynkach rozwiniętych urosła o 2,4 proc. Dywidenda kwartalna dla akcjonariuszy została utrzymana na poziomie 0,4104 euro na akcję. Zysk operacyjny wzrósł o 3,8 proc. rdr. W kanale ecommerce w pierwszej połowie tego roku Unilever odnotował wzrost sprzedaży o 49 proc. Największe wzrosty koncern odnotował w kategoriach produktów żywności, lodów i herbaty. Segment produktów higieny rąk i domu odnotował 10,6 proc. wzrostu sprzedaży - podał w raporcie Unilever. Unilever sprzeda marki, które nie są ekologiczne.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum