Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Uniqlo otworzy sklep w Warszawie. Szuka pracowników

Uniqlo wchodzi do Polski. Japońska marka modowa zainwestuje w stacjonarny punkt sprzedaży w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Będzie to pop-up store. Marka szuka pracowników.
Reklama

Będzie to pierwszy stacjonarny sklep marki UNIQLO w Polsce. Otwarcie zaplanowane jest na jesień br.

„Niezmiernie cieszymy się, że po raz pierwszy w Polsce będziemy mogli osobiście spotkać się z klientami i przybliżyć im LifeWear – odzież tworzoną według naszych japońskich wartości: jakości, trwałości i prostoty. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego UNIQLO w Europie. Wierzymy, że warszawski pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany z nim związane” – komentuje Taku Morikawa, prezes UNIQLO Europe.

“Poprzez współpracę z takimi markami chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, które ceni szczere relacje z markami i bezpośrednie doświadczanie ich oferty handlowej” – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate, firmy będącej właścicielem Domów Towarowych Wars Sawa Junior.

Aby stworzyć zespół, który zapewni doświadczenie zakupów UNIQLO w Warszawie, marka poszukuje osób na stanowiska doradców sprzedaży i visual merchandiserów oraz prowadzi rekrutację na stanowiska Loss Prevention Supervisor, HR Manager i Brand Manager.

 Sklep zajmie około 800 mkw. na dwóch piętrach (parter i 1. piętro) i będzie oferował kolekcje: kobiecą, męską i dziecięcą.

O ile pop-up store będzie pierwszym stacjonarnym punktem UNIQLO w Polsce, marka od ponad sześciu lat oferuje polskim klientom zakupy ubrań LifeWear w europejskim sklepie internetowym UNIQLO.

Uniqlo to firma odzieżowa, która została założona w Yamaguchi w Japonii w 1949 roku. Przez lata z firmy produkującej tekstylia przekształciła się globalną markę odzieżową, posiadającą blisko 800 sklepów (według najnowszego raportu kwartalnego Uniqlo) na całym świecie. Według danych Brand Finance 2022 japońska marka uplasowała się na 10 miejscu wśród najcenniejszych marek modowych na świecie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum