Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

United Colors of Benetton idzie w stronę Metaverse

United Colors of Benetton debiutuje w Metaverse. Poprzez platformę Roblox, marka modowa łączy świat realny i wirtualny za pośrednictwem swojego nowego sklepu PlayChange, który jest szczególnie dostosowany do młodych konsumentów.
Reklama

Sklep PlayChange wziął swoją nazwę od kampanii, która odbyła się podczas Tygodnia Mody w Mediolanie w lutym 2022 roku. Wirtualna lokalizacja ma ten sam wyrafinowany, minimalistyczny wygląd i styl, który został stworzony dla flagowego sklepu na Corso Vittorio Emanuele w Mediolanie. Ma również ten sam różowy "total look", który - zdobiąc wszystko, od witryn sklepowych po wnętrza i od wieszaków po półki - w naturalny sposób podkreśla odcienie ubrań Benetton.

Po wejściu do PlayChange odwiedzający będą mogli swobodnie poznać otoczenie i odkryć kultowe ubrania z kolekcji SS22. Dzięki trzem specjalnym portalom mogą dostać się do trzech różnych światów gry:

  • Pink it!, gdzie wśród nieba, chmur, balonów i tęczy gracz ma za zadanie dotknąć i pokolorować na różowo jak najwięcej sylwetek przypominających owce;
  • Zielona przygoda, otwarty świat lasu, w którym, aby przetrwać, uczestnicy muszą unikać "spadających" z góry pszczół;
  • Kolorowy wyścig, rozgrywający się na pustyni, w którym gracze podążają trasą oznaczoną kolorowymi logotypami.

Na końcu każdej wygranej mini-gry pojawi się wirtualna karta, która pozwoli uczestnikowi, udać się do fizycznego sklepu United Colors of Benetton i skorzystać ze zniżki uzyskanej w wirtualnym sklepie w Metaverse.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum