Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

UOKiK ukarał spółkę prowadzącą hipermarket E.Leclerc w Lublinie

Ponad 18 tys. zł kary nałożył Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na spółkę Lublindis prowadzącą hipermarket Leclerc przy ul. Zana za niewłaściwe oznaczenie jednego z produktów - podaje dziennikwschodni.pl
Reklama
Mowa o syropach (siedem rodzajów), których opakowania miały objętość mniejszą od podanej na etykietach na półkach i w trzech wydaniach gazetki reklamowej. Etykiety mówiły o 545 ml, a faktycznie było to 420 ml

Błędne oznaczenia widniały na półkach od połowy czerwca 2012 r. do końca marca 2013 r.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum