USA: Start-upy sprzedają "niedoskonałe" owoce i warzywa w schemacie subskrypcji
W czasie pandemii Amerykanie zwrócili większą uwagę na nieperfekcyjne warzywa i owoce - czytamy na rp.pl.

Podczas pandemii wzrosło zainteresowanie nieperfekcyjnymi warzywami i owocami/ fot. shutterstock
Reklama
Sieci handlowe stawiają swoim dostawcom wysokie wymagania, w przypadku warzyw i owoców, także dotyczące wyglądu produktów. Dzięki temu na sklepowych półkach wszystkie lub prawie wszystkie marchewki są proste, ziemniaki mają regularne kształty, a jabłka są podobnej wielkości. Rolnicy jednak zostają przez to ze sporą ilością „niedoskonałego" czy, jak kto woli „brzydkiego" towaru, z którym nie ma co robić.
W USA startupy takie Imperfect Foods dostrzegły w tym swoją rynkową niszę. Firma sprzedaje „brzydkie" owoce i warzywa w schemacie subskrypcji, w której klienci mogą dość dowolnie modyfikować zawartość docierających do nich zestawów.
Więcej czytaj na rp.pl
Reklama