Użytkownicy aplikacji mobilnej oszczędzają na produktach 10-20 proc.

Według analizy wykonanej przez ekspertów z aplikacji Blix 36,6% jej użytkowników oszczędza średnio na produktach od 21 zł do 50 zł, 28,1% – od 51 zł do 100 zł, 19,2% – od 1zł do 20 zł, 7,3% – od 101 zł do 500 zł, natomiast 5% powyżej 500 zł. 8,3% respondentów nie robi tego wcale, ale są to osoby najmniej zaangażowane w przegląd promocji. Korzystają one z aplikacji raczej rzadko np. raz na tydzień.
Maksimum oszczędzają osoby, które najbardziej są zainteresowane zakupem mebli (średnio 85,40 zł miesięcznie), elektroniki (66,50 zł) i produktów związanych z pielęgnacją dzieci (64,10 zł). Najmniej oszczędzają klienci, którzy poszukują w pierwszej kolejności kosmetyków (51,10 zł) oraz gier i zabawek (57,30 zł).