Value Media i Media Insight wygrywają przetarg eobuwie.pl i Modivo
W wyniku rozstrzygniętego przetargu Value Media (Group One) oraz The Media Insight (Group M) zajmą się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz Modivo. Value Media będzie odpowiedzialne za zakup kampanii telewizyjnych na rynku polskim oraz zakup mediów w Chorwacji i Włoszech, The Media Insight będzie obsługiwać Czechy, Bułgarię, Węgry, Słowację, Litwę, Rumunię oraz Grecję.
Współpraca wspomnianych agencji z eobuwie.pl oraz Modivo już wystartowała. Zadaniem Value Media i Media Insight jest obsługa najbliższej kampanii wiosennej. Agencje konkurowały w przetargu z PHD Media Direction, Zenith, Carat oraz Havas Media, które dotychczas obsługiwało tego klienta.
Agencje przedstawiły strategię, która współgra z naszymi planami dynamicznego rozwoju marki przy zachowaniu konkurencyjnych kosztów zakupu mediów. Stawiamy na odświeżenie komunikacji, zwłaszcza jej tonu oraz kanałów, w których będzie prowadzona - komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl SA i założyciel sklepu internetowego z modą Modivo.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.