PARTNER PORTALU

VI FRSiH: W hipermarketach więcej niż co 3 złotówka wydawana jest na produkty promocyjne

www.portalspozywczy.pl 9 listopada 2013 14:53

VI FRSiH: W hipermarketach więcej niż co 3 złotówka wydawana jest na produkty promocyjne

Rośnie udział sprzedaży promocyjnej rok do roku. W hipermarketach więcej niż co 3 złotówka wydawana jest na produkty objęte promocją. Coraz bardziej przyzwyczajamy konsumenta, żeby wydawał pieniądze w okazjach promocyjnych - powiedział podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Michał Madej z firmy badawczej Nielsen.

Michał Madej zwrócił uwagę na zmiany demograficzno-społeczne. Rośnie grupa konsumentów w wieku 50-65 lat. To są często ludzie zapominani, często pomijani z punktu komunikacji marketingowej , a ta grupa stanowi 25 proc. społeczeństwa - powiedział Madej.
- Z drugiej strony zrodził się też nowy model rodziny i rośnie rola mężczyzny jako konsumenta. Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że to kobiety robią zakupy, jednak obecnie co czwarty kupujący to mężczyzna, zaś w 2007 roku był to co ósmy kupujący. Czyli obecnie dwa razy więcej mężczyzn dokonuje zakupów niż było to 5 lat temu - dodał.
Podkreślał, że wszystko to prowadzi do tego, że konsolidacja w handlu musi przyspieszyć.
- Konsolidacja w handlu na pewno musi przyspieszyć, aby sprostać rosnącym wymaganiom konsumentów i samych uczestników rynku - mówił Madej.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,39

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.