Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Viando chce rozwijać swoje sklepy w największych miastach

- W tej chwili mamy już prawie sto sklepów własnych. Kolejne będą powstawać w największych polskich miastach - przede wszystkim w Warszawie i Wrocławiu - mówi Magdalena Szczupak-Woźniczka, prokurent Viando.
Reklama

W stolicy działają teraz dwa nasze sklepy mięsne, natomiast do końca bieżącego roku chcemy otworzyć jeszcze dziesięć nowych. W następnym etapie zwiększymy ilość placówek we Wrocławiu i jego okolicach. Jeśli zaś chodzi o region Kujawsko-Pomorski, to tutaj sieć jest już bardzo dobrze rozwinięta. Kluczowymi miastami na tym obszarze są Toruń, Bydgoszcz i Inowrocław, oraz ich obrzeża. Istotnym dla nas województwem jest też Wielkopolska, a zwłaszcza Poznań - uważa prokurent firmy Viando.

Chcemy, żeby nasze produkty były „trendy". Dlatego główny akcent kładziemy na regionalizm a nie na tradycję. Jeśli już sięgamy po tradycję to w zupełnie odmienionym wydaniu. Punktem odniesienia są dla nas tak rozpoznawalne kulinarnie regiony, jak Prowansja czy Toskania. To jest kierunek, w którym zmierzamy. Niemniej, rozwijając receptury korzystamy z szeroko rozumianej kujawskiej spuścizny kulturalnej. Zauważyliśmy, że konsumenci chętnie wracają do „smaków dzieciństwa", więc rozwijamy tego typu asortyment. Stąd też wzięło się nasze główne hasło promocyjne - „Własna hodowla z Kujaw". Taka jest obecnie podstawowa wartość marki Viando - deklaruje Magdalena Szczupak-Woźniczka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.