VIII FRSiH: Kluczem do sukcesu w e-commerce jest zmiana mentalności zarządu sieci
Zdaniem Kingi Szewczyk, specjalisty ds. e-commerce, z Instytutu Logistyki i Magazynowania dużym sieciom o wiele ciężej jest dostosować do zmieniającego się konsumenta, niż małym podmiotom. - Zmiana torów działania dla dużych spółek jest bardzo trudna np. przestawienie się na mobilność. Kluczem do sukcesu jest zmiana mentalności zarządu firm np. myślenia, że Polacy nie będą kupować świeżej żywność przez internet - wyjaśnia specjalistka.
Reklama
Osoby zarządzające często kierują się własnymi doświadczeniami zakupowymi i na tej podstawie formują sposób działania firmy– zauważa specjalistka.
Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, wieczorna gala z wręczeniem prestiżowych nagród „Rynku Spożywczego” i certyfikatów „Dobry Produkt’ oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama