Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Vileda promuje ściereczkę Actifibre

Firma Vileda zaczęła największą kampanię reklamową w swojej historii, promującą ściereczkę Actifibre. Akcja, pod hasłem „Ściereczka nowej generacji”, jest prowadzona w telewizji i internecie - informują Wirtualnemedia.pl.
Reklama

Spot ściereczki Actifibre w zabawny sposób pokazuje jej uniwersalność: przy sprzątanym nią stole pojawiają się dzieci, kucharz, Bawarczycy a nawet niedźwiedź.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 17 sierpnia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (m.in. Ipla, Player.pl, YouTube, strony i aplikacje z sieci Google Display Network). Potrwa do 27 września.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum