Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Vinted w nowej kampanii pokazuje historię produktów second hand

Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która pokazuje moc historii i emocji, związanych z modą second hand.
Reklama

15 sierpnia b.r. w Polsce, platforma Vinted wyemituje swoją nową kampanię o międzynarodowym zasięgu, która przedstawia kilka historie różnych przedmiotów zakupionych lub sprzedanych na platformie Vinted. W celu jej realizacji, Vinted zwróciło się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które użytkownicy sprzedają/sprzedali lub kupili. Ich właściciele przypominają sobie okoliczności, emocje i pierwsze doświadczenia z nimi związane.

Kampania Vinted, przedstawiając zróżnicowaną grupę ludzi koncentruje się na sytuacjach i postaciach, z którymi członkowie platformy mogą się identyfikować. Każda z historii reprezentuje jedną z kategorii: First Headstand, First Solo Trip, First Splash.

Nowa kampania Vinted w Polsce zostanie wyemitowana w kanałach TV, ale również w formacie online, w tym m.in. w mediach społecznościowych. W styczniu b.r. Vinted przywitała nią nowy rok we Francji, Holandii i Belgii, gdzie spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem i odbiorem. Latem pojawi się na kilku innych rynkach, w tym m.in. w Polsce.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum