Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Virtual merchandising: przyszłość planowania przestrzeni

Aby skutecznie wdrażać merchandisingową strategię firmy, warto korzystać z nowoczesnych rozwiązań. Virtual Merchandising znacznie ułatwia i przyspiesza tę pracę, zarazem redukując jej koszty. Sprawdź, o ile szybciej można osiągnąć strategiczne cele, za pomocą nowoczesnych systemów informatycznych, dedykowanych do tworzenia planogramów.
Reklama

Tworzenie planogramu w oparciu o specjalistyczne oprogramowanie, do którego w ustandaryzowanym formacie wgrywa się zdjęcia produktów i ich dokładne wymiary, pozwala na dużo łatwiejsze zarządzanie procesem, częstszą aktualizację i ograniczenie do minimum liczby błędów i niezgodności. Możliwy jest prosty i szybki podział produktów na poszczególne kategorie, a następnie tworzenie w ujednoliconym standardzie planogramów dla różnych segmentów, z wykorzystaniem dokładnych i aktualnych danych. Proces pozyskania kontentu, niezbędnego do korzystania z tego typu systemów, najlepiej jest zlecić firmie, która specjalizuje się w tworzeniu cyfrowych zbiorów informacji o produktach od kilkunastu lat - Brandbank Polska.

Pakiet Brandbank Merchandising to zestaw zdjęć oraz atrybutów, które pozwalają maksymalnie efektywnie wykorzystywać oprogramowanie tworzące wirtualne planogramy. Programy te mają ogromne możliwości, włącznie z przygotowywaniem planogramów w trójwymiarze, automatyczną optymalizacją półki, rozwiązywaniem problemów z out of stock’ami itd. "Paliwem" do Virtual Merchandisingu, dzięki któremu można w pełni wykorzystywać ich funkcje, jest wysokiej jakości kontent danych, który oferuje firma Brandbank. Dokładne wymiary podawane są w orientacji, w jakiej produkt znajduje się na półce, a dodatkowe atrybuty zbierane przez Brandbank (stabilność, ustawność, objętość, podatność na zgniatanie itp.) umożliwiają bardziej efektywną optymalizację parametrów i organizację przestrzeni, również magazynowej - ponieważ dane zbierane są dla jednostki, opakowania handlowego oraz logistycznego. Standaryzacja danych w ramach jednej kategorii pozwala na spójne i nieobarczone ryzkiem błędu wykorzystywanie ich w pracy.

Dzięki specjalistycznym elektronicznym urządzeniom pomiarowym, znajomości standardów GS1 i wieloletniemu doświadczeniu, Brandbank oferuje dostarczanie swoim partnerom wszystkich zdjęć, wymiarów i atrybutów produktów, jakie są wymagane do opracowywania strategicznych założeń marketingowych i merchandisingowych firmy. Wystarczy skontaktować się z Brandbank i ustalić indywidualne warunki współpracy - jesteśmy w stanie pozyskać również pakiet danych odnośnie palety i jej konfiguracji (warstwy, ilości itp.), wówczas Partner Brandbank ma możliwość zarządzania kompletnym łańcuchem logistycznym, na podstawie aktualnych danych, bez potrzeby utrzymywania dodatkowych zasobów ludzkich w celu ich pozyskiwania. Wszystkie powyższe dane można w dowolnej chwili wyeksportować w formacie kompatybilnym z oprogramowaniami do planowania półek np. JDA, Spaceman itp.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.