Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Visa i detaliści we wspólnym programie lojalnościowo-rabatowym

Rusza nowy program Visy, bazujący na analizie zachowań zakupowych klientów i dostosowujący rabaty u detalistów, biorących udział w programie, do preferencji konsumentów.
Reklama

Użytkownicy kart Visa mogą korzystać z nowej usługi Visa Oferty poprzez stronę www.visaoferty.pl oraz aplikację mobilną. Po zarejestrowaniu karty Visa w programie, jego uczestnicy otrzumują raz w tygodniu oferty, bazujące na ich zwyczajach zakupowych, przygotowane za zgodą użytkownika karty. Uczestnik programu otrzyma oferty zarówno dotyczące sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. W programie Visa Oferty uczestniczą detaliści z różnych branż, w tym Adidas, Hilton, Intersport, Multikino, North Fish, Reebok, PLL LOT, Starbucks,Telepizza, W. Kruk, Vistula czy Wólczanka. Oferty oraz partnerzy programu będą się zmieniać, a ich liczba będzie rosła wraz z rozwojem usługi. Zwrot równowartości zaproponowanego u danego detalisty rabatu następuje bezpośrednio na rachunek karty zarejestrowanej w programie. Użytkownicy kart Visa mają wgląd do swoich ofert i dodatkowo mogą tam też odszukać oferty dostępne w pobliżu miejsca, w którym akurat się znajdują. Do skorzystania z oferty wystarczy jej wyświetlenie i zapłacenie kartą zarejestrowaną w programie, bez konieczności dodatkowego wysyłania SMS-ów, e-maili czy drukowania kuponów. Wyjątek stanowią niektóre oferty dostępne online, które należy dodatkowo aktywować. O każdorazowym zwrocie pieniędzy użytkownik programu zostanie poinformowany poprzez wiadomość e-mail, a historię zwrotów oraz łączną kwotę odzyskanych pieniędzy będzie mógł sprawdzić po zalogowaniu się do Visa Oferty. 

Analizowanie zwyczajów zakupowych jest możliwe dzięki temu, że dane o płatnościach Visa w Polsce są na dużą skalę przetwarzane przez europejską platformę rozliczeniową Visa Europe. - Analiza zwyczajów zakupowych umożliwia detalistom tworzenie atrakcyjnych, lepiej dopasowanych ofert dla użytkowników kart Visa – wyjaśnia Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

17 listopada br., rozpoczyna się również kampania reklamowa zachęcająca użytkowników kart Visa do uczestnictwa w programie Visa Oferty. Pierwszy etap działań marketingowych będzie skoncentrowany na kampanii w Internecie, w tym w mediach społecznościowych, m.in. w serwisach Facebook, YouTube oraz Twitter (@VisaEurope_PL). Wszystkie działania marketingowe będą skierowane również do użytkowników urządzeń mobilnych. Materiały reklamowe do komunikacji ze swoimi klientami otrzymały także banki-wydawcy kart Visa.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum